June 12, 2010-Shani Jayanti
Shani Jayanti - the birthday of Shani Dev . Lord Shani is one of the most popular deities that the Hindus pray to ward off evil and remove obstacles. People are under fear of evil from his planet - the Saturn - and anyone born under his influence is believed to at risk. Even the day named after him, Shanivara or Saturday, is sometimes considered inauspicious.
On Shani Jayanti, most people visit Shani temples and also observe a special fast similar to the Shanivar Vrat or Saturday fast. Many devotees, who are under the influence of Saturn in their horoscope, perform rituals like Shani yagna or homam on this day in order to appease Shani and smoothen the rough patches of life.
II Shree Shani Chalisa II
Jai Ganesh Girija Suwan, Mangal karan kripaal.
Deenan ke Dhuk dhoor kari, Kheejai Naath Nihaal.
JaiJai SriShanidev Prabhu, Sunahu Vinay Maharaaj
Karahu Kruia hey Ravitanay, Rakhahu Jan ki Laaj.
Jayathi jayathi shani dayaala, karath sadha bhakthan prathipaala.
Chaari bhuja, thanu shyam viraajay, maathey ratan mukut chavi chaajay.
Param vishaal manohar bhaala, tedi dhrishti bhrukuti vikraala.
Kundal shravan chamaacham chamke, hiye maal mukthan mani dhamkay.
Kar me gadha thrishul kutaara, pal bich karai arihi samhaara.
Pinghal, krishno, chaaya, nandhan, yum, konasth, raudra, dhuk bhamjan.
Sauri, mandh shani, dhasha naama, bhanu puthra poojhin sab kaama.
Jaapar prabu prasan havain jhaahin, rakhhun raav karai shan maahin.
Parvathhu thrun hoi nihaarath, thrunhu ko parvath kari daarath.
Raaj milath ban raamhin dheenhyo, kaikeyihu ki mathi hari linhiyo.
Banhu mae mrag kapat dhikaayi, maathu Janki gayi chooraayi.
Lakanhin shakthi vikal kari daara, machiga dhal mae haahaakaar.
Raavan ki ghathi-mathi bauraayi, Ramchandra so bair badaayi.
Dheeyo keet kari kanchan Lanka, baji bajarang beer ki danka.
Nrip vikram par thuhin pagu dhaara, chitra mayur nigli gai haara.
Haar naulakka laagyo chori, haath pair darvaayo thori.
Bhaari dhasha nikrusht dhikaayo, telhin ghar kholhu chalvaayo.
Vinay raag dheepak mah khinho, tab prasann prabhu hvai sukh dheenho.
Harishchandra nrip naari bhikani, aaphun bharen dome gar paani.
Tasse nal par dasha sirani, bhunji-meen koodh gayi paani.
Sri Shankarhin gahyo jab jaayi, Paarvathi ko sathi karaayi.
Thanik vilokath hi kari reesa, nabh udi gayo gaurisuth seesa.
Paandav par bhay dasha thumhaari, bachi draupadhi hothi udhaari.
Kaurav ke bi gathi mathi maaryo, yudh mahabharath kari daryo.
Ravi kah mukh mahn dhari thathkala, lekar koodhi paryo paathaala.
Saish dhev-lakhi vinthi laayi, Ravi ko mukh thay dhiyo chudaayi.
Vaahan prabhu kay saah sujana, jag dhigaj gadharbh mragh swaana.
Jambuk singh aadhi nakh dhari, so phal jyothish kahath pukari.
Gaj vahan lakshmi gruha aavai, hay thay sukh sampathi upjaavay.
Gadharbh haani karai bahu kaaja, singh sidh kar raaj samaja.
Jhambuk budhi nasht kar darai, mrag dhe kasht praan sangharay.
Jab aavahi prabu swaan savaari, chori aadi hoy dar bhaari.
Thaishi chaari charan yeh naama, swarn laoh chaandhi aru taama.
Lauh charan par jab prabu aavain, daan jan sampathi nashta karavain.
Samatha thaamra rajath shubhkari, swarn sarva sukh mangal bhaari.
Jo yeh shani charithra nith gavai, kabahu na dasha nikrushta sathavai.
Adhbuth nath dhikavain leela, karaen shaatru kay nashi bhali dheela.
Jo pundith suyogya bulvaayi vidhyvath shani graha shanti karayi.
Peepal jal shani diwas chadavath, deep dhaan dai bahu sukh pawath.
Kahath Ram Sundhar prabu dasa, Shani sumirath sukh hoth prakasha.
II Doha II
Paath Shanichar Dev ko, ko hoon Vimal Taiyaar.
Karat Paath Chalis Din, ho Bhav Sagar Paar.
Shree Shani Chalisa Video
108 names of Shani Dev
1. Om shanaescaraya namah
2. Om shantaya namah
3. Om sarvabhistapradayine namah
4. Om sharanyaya namah
5. Om vagenyaya namah
6. Om sarveshaya namah
7. Om saumyaya namah
8. Om suramvandhaya namah
9. Om suralokaviharine namah
10. Om sukhasonapavishtaya namah
11. Om sundaraya namah
12. Om ghanaya namah
13. Om ghanarupaya namah
14. Om ghanabharanadharine namah
15. Om ghanasaravilepaya namah
16. Om khadyotaya namah
17. Om mandaya namah
18. Om mandaceshtaya namah
19. Om mahaniyagunaatmane namah
20. Om martyapavanapadaya namah
21. Om maheshaya namah
22. Om dhayaputraya namah
23. Om sharvaya namah
24. Om shatatuniradharine namah
25. Om carasthirasvabhavaya namah
26. Om acamcalaya namah
27. Om nilavarnaya namah
28. Om nityaya namah
29. Om nilanjananibhaya namah
30. Om nilambaravibhushaya namah
31. Om nishcalaya namah
32. Om vedyaya namah
33. Om vidhirupaya namah
34. Om virodhadharabhumaye namah
35. Om bhedaspadasvabhavaya namah
36. Om vajradehaya namah
37. Om vairagyadaya namah
38. Om viraya namah
39. Om vitarogabhayaya namah
40. Om vipatparampareshaya namah
41. Om vishvavandyaya namah
42. Om gridhnavahaya namah
43. Om gudhaya namah
44. Om kurmangaya namah
45. Om kurupine namah
46. Om kutsitaya namah
47. Om gunadhyaya namah
48. Om gocaraya namah
49. Om avidhyamulanashaya namah
50. Om vidhyaavidhyasvarupine namah
51. Om ayushyakaranaya namah
52. Om apaduddhartre namah
53. Om vishnubhaktaya namah
54. Om vishine namah
55. Om vividhagamavedine namah
56. Om vidhistutyaya namah
57. Om vandhyaya namah
25. Om virupaakshaya namah
59. Om varishthaya namah
60. Om garishthaya namah
61. Om vajramkushagharaya namah
62. Om varada bhayahastaya namah
63. Om vamanaya namah
64. Om jyeshthapatnisametaya namah
65. Om shreshthaya namah
66. Om mitabhashine namah
67. Om kashtaughanashakartre namah
68. Om pushtidaya namah
69. Om stutyaya namah
70. Om stotragamyaya namah
71. Om bhaktivashyaya namah
72. Om bhanave namah
73. Om bhanuputraya namah
74. Om bhavyaya namah
75. Om pavanaya namah
76. Om dhanurmandalasamsthaya namah
77. Om dhanadaya namah
78. Om dhanushmate namah
79. Om tanuprakashadehaya namah
80. Om tamasaya namah
81. Om asheshajanavandyaya namah
82. Om visheshaphaladayine namah
83. Om vashikritajaneshaya namah
84. Om pashunam pataye namah
85. Om khecaraya namah
86. Om khageshaya namah
87. Om ghananilambaraya namah
88. Om kathinyamanasaya namah
89. Om aryaganastutyaya namah
90. Om nilacchatraya namah
91. Om nityaya namah
92. Om nirgunaya namah
93. Om gunatmane namah
94. Om niramayaya namah
95. Om nandyaya namah
96. Om vandaniyaya namah
97. Om dhiraya namah
98. Om divyadehaya namah
99. Om dinartiharanaya namah
100. Om aryajanaganyaya namah
101. Om aryajanaganyaya namah
102. Om kruraya namah
103. Om kruraceshtaya namah
104. Om kamakrodhakaraya namah
105. Om kalatraputrashatrutvakaranaya namah
106. Om pariposhitabhaktaya namah
107. Om parabhitiharaya namah
108. Om bhaktasanghamanobhishtaphaladaya namah
Story Behind-oil to appease Shani dev
In our Hindus society, it is habitual to bath Shani dev in mustard Oil. Many people also raised this question that why people offer oil to Shani dev. There is a short story behind this.
As per Hindu Epic Ramayana, when the bridge was constructed from Rameswaram to Lanka by Ram’s army, Hanumanji had the responsibility of looking after the security of bridge lest the enemy damage it. One day Hanumanji sat under the trees and offering prayer to God Rama. God Shanidev went there and said to Hanumanji, “I am the powerful god Shani dev. I heard you are also so powerful, so I want to test your might with me. Open your eyes and fight with me.”
In response to shanidev, Hanumanji opened his eyes & said “Now I am meditating upon my lord. I request you don’t disturb me in my prayer & leave me alone.” But God Shani dev was stable on picking a fight. At the same time, hanumanji stretched out his tail and started binding it around Shani dev. slowly he tightened the coiled tail. God Shani dev tried to free himself but he could not. Hanumanji moved his tail up & down hitting him against the stone of bridge. Shanidev started bleeding.
When the pain was unbearable, God Shani requested to him, “Release me. I will never do a similar mistake again.” Hanumanji replied, “If you promise me that you shall never afflict Ram’s devotees then I will let you go” In the great pain shanidev promised to Hanumanji, “I will do as you say, I will never interfere in the destiny of those devoted to you & Ram.”
When shanidev became free, He asked to Hanuman, “Could you give me some oil to relieve my wretched pain.” Then Hanuman gave the oil to Shanidev, after the spread of oil on his body, his pain was relieved immediately.
Since then it is customary to offer oil to Shanidev. It is symbolic of soothing his pain. He feels satisfied and this makes him benevolent towards the devotee.
Ways to please Shani
Shani is a devotee of Lord Shiva. As mentioned in the "Navagraha Pidahara Sthothram" of "Brahmanda Purana", anybody who chants the following sthothra is relieved from all the ill effects of Shani.
Suryaputhro Deerghadeho Vishaalaakshah Shivapriyah |
Mandachaarah Prasannathmaa peedam harathu me Shanih ||
1. Perform thilabhishekam on sanitrayodasi, sanijayanthi (pushya masam bahula astami) and saniamavasya days.
2. Donate black till to Brahmin (1kg 900grams)
3. Feeding till and jaggery mix to black cow (kapila govu) .
4. Fasting on Saturdays (only liquids) 6 a.m to 6 p.m (sravana masam must)
5. Feeding to crows (mornings)
6. Feeding to physically disabled people.
7. Navagraha pradakshinas(19 rounds)/walking, jogging.
8. Visit famous sanitemples (once in 2 1/2 years) Mandapalli, Sanisingnapur, Tirunallar, Narsingole, Venkathala and Veerannapalem (parchur mandalam, prakasam district).
9. Light two lamps in front of your main door after sunset every day with til oil.
10. Recite dasaradha maharaja krutha sani sthothram.
11. Jyestadevi, saneeshwara swamyvarla kalyanam (sravana purnimaday).
12. Sanijapam 19000, with moolamantram, punarcharana, havanan, danam.
13. Sanaichara vratham, homam on Saturdays in sravana masam.
14. Sanaichara dheeksha: sravana sudda vidiya to sravana bahula sashti.
15. Chanting 'rama nama', Hanuman chalisa, Durga sthuthi.
16. Prayers and devotion to Hanuman, Sri Durga Devi, Vinayaka.
17. Offer Curd rice, ('Thothiyanam in Tamil) curd rice mixed with cumin seeds to god and feeding them to crows.
18. Feeding to orphan child
19. Feeding to long hair cat (fish)